Címlap Hírek - események Budapesten a 6.b
Budapesten a 6.b

Budapestre ment kirándulni a 6.b osztály. A reggeli vonatindulásra mindenki időben kiért, és a vonaton már elkezdődött a jókedv megalapozása. Beszélgetések, zenehallgatás nameg evés-ivás volt a program a végállomásig.

A nyugatitól önkéntes diákok vezettek térkép segítségével a Néprajzi múzeumig, ahol megtekintettük az állandó kiállítást – különböző népi motívumokat, ruhákat, eszközöket, régi képeket. A néprajzi múzeumot követően körbesétáltuk a Parlamentet, majd pedig újabb önkéntes vezetők mutatták az irányt a Margit szigetig, ahol piknikeztünk egyet. A nagy melegben jól esett egy kis hideg lábfürdő a szökőkútban. A Margit szigetet elhagyva a budai rakparton közelítettük meg a várat, miközben megtekintettük az országházat a túloldalról is. A tikkasztó meleg eléggé kivett az energiánkból, de azért felmentünk a várba, és közelről is megnéztük a Mátyás templomot és a Halász bástyát, illetve Pestet fentről. A lánchídon keresztül vezetett utunk vissza Pestre, ahol a gyerekek nagy örömére egy pop sztárral is találkoztunk, aki láttán a lányok nagyon izgatottak lettek, és máris nem voltak olyan fáradtak. A kirándulás utolsó állomása egy gyorsétterem volt a Nyugati Pályaudvar mellett, ahol mindenki feltölthette energiakészletét, és kipihente a hosszú sétát. A közel két és fél órás hazaút gyorsan eltelt, és mindenki örömmel köszöntötte az állomáson várakozó szülőket!

Csizmadia Péter
osztályfőnök

Friss hírek

Családi nap

Családi nap a Weöres suliban

2024. május 11. (szombat)

részletek

Gyógynövényes nap a Weöresben

Április 24. szerdán iskolánkban a Fenntarthatósági Hét egyik programja a „Gyógynövényes nap a Weöresben”. Minden tanulónk lehetőséget kap ezen a napon, hogy jobban megismerje interaktív módon a  gyógy- illetve fűszernövényeket és azok felhasználását.

bővebben

Elérhetőség

Cím: 6723 Szeged, Űrhajós utca 4.
Tel.: 06-62-548-968

Nyitvatartás
7:00 - 18:00

Alapítvány

Köszönettel fogadunk minden támogatást.