Címlap Hírek
Hírek
5.b családi nap

Az 5.b osztály június 11-én szombaton családi nappal zárta a tanévet. A gyerekek önfeledten játszottak, a sláger a trambulin volt. A paprikáskrumpli hozzávalóinak előkészítése az anyukák, a főzés viszont az apukák feladata volt. A főszakács Szabolcs édesapja volt. Miközben a bográcsban rotyogott az ebéd, kellemes társalgás zajlott, amire olyan ritkán van a szülőknek lehetősége. Köszönjük a kellemes napot Nati szüleinek!

Honvédségi bemutató

Június 9-én a 4.b-vel Hódmezővásárhelyre, a laktanyába tettünk látogatást. Nyílt napot tartottak a honvédségnél. Megismerkedtünk a különféle katonai járművekkel, fegyverekkel. Íjászkodtunk, lovagoltunk, paint ball-lal célba lőttünk. Harci bemutatón vettünk részt. Ezt a tartalmas délelőttöt egy fagyival zártuk.

Erdei iskola

Az ötödik osztályos tanulók május utolsó hetén erdei iskolai programon vettek részt, melyet az iskolánk alapítványa támogatott. Kerékpárral tettük meg az utat Mórahalomig. A kerékpártúrára már több hete készültünk tanítási órákon. Felelevenítettük a kerékpáros közlekedés szabályait, gyakoroltuk a helyes egymást követő haladást.

Napközis vetélkedő

Június 3-án a napköziben aszfaltrajzversenyt és sportvetélkedőt rendeztünk. Az időjárás a kegyeibe fogadott, mert rövid zápor után elállt az eső. Teri néni rövid, hangulatos verseket hozott a gyerekeknek, hogy témát adjon a "kis művészeknek." A legtöbb rajz a nyarat idézte, amelyeken vidám pillangók röpködtek, színes virágok pompáztak, hullámzó vízen ringott a hajó.

Nyolcadikosok a Balatonnál

A nyolcadik osztályosok háromnapos kirándulásra a Balatonra mentek. Szállásuk a Vadvirág Kempingben volt, Balatonlelle közelében. Gondozott, szép partszakasz, barátságos faházak, homokos pályák fogadta őket.

Paintball csata a 7.b-ben

A 7.b osztályosok idén osztálykirándulásra egy különlegességet terveztek. Egy kis csapatépítés, egy kis kaland, és főként egy nagy élmény! A paintball bár nem lányos sport, mégis mindenki nagyon várta, és május 27-én reggel 9-től el is kezdődött a felkészülés.

<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Következő > Utolsó >>

4-6. évfolyam: 2017. 08. 29. kedd 15.30-18.30
7-8. évfolyam: 2017. 08. 30. szerda 15.30-18.30
Pótnap: 2017. 09. 01. péntek

A tankönyvet átveheti a törvényes képviselő, vagy a tanuló.
A tankönyveket ebben az évben minden évfolyamon minden tanuló ingyenesen kapja.

Megváltozott a közétkeztetés rendje, ezzel együtt új nyomtatványok is készültek. A legfontosabb változás, hogy minden ingyenesen étkező gyereknek az étkezést a szülőnek minden hónapban előre fel kell rendelnie, aláírásával. Ezt a beszedési napokon helyben az iskolában, vagy NGSZ ügyfélszolgálaton (Huszár u. 1) is megteheti. Bővebb információ az NGSZ honlapján.

A 2017-2018-as tanévben szükséges tanszerek listája innen letölthető:

A rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő 100%-os (ingyenes) étkezési díj kedvezményre jogosult gyermek törvényes képviselője vagy meghatalmazottja – minden tanév megkezdése előtt (augusztusban a szeptemberi étkezési térítési díj befizetésekor), illetve félévkor (januárban a februári étkezési térítési díj befizetésekor), valamint új határozat kézhezvételekor az intézmény gondnokánál (gazdasági iroda) – köteles írásban megrendelni a következő félév/időszak étkezését a gyermeke részére havi bontásban, ennek hiányában a gyermek részére az étkezés nem biztosított.

Névnapok

Ma: Sámuel, Hajna
Holnap: Menyhért, Mirjam

11 nap van még hátra a nyári szünetből.